rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 25 April 2011

POETRY - temukan kembali diriku yang telah pergi


Ada Yang Hilang Dari Diri Ku
Tapi Ku Tak Tau Apa Itu
Hanya Engkau Yang Tau Jawabnya
Kasih… Bantu Aku
bantu Aku Tuk Temukan
Temukan Kembali Diri Ku Yang Tlah Pergi
Jangan Pernah Kau Menunda
Sebelum Aku Semakin Jauh Dari Mu
Rebut Kembali Aku
Seperti Dahulu
Walau Belum Tentu Kau Rasakan
Bahagia Bersamaku
Kasih… Aku Disini
Disini Bersama Mu
Bersama Angan Ku
Yang Tlah Hadir Diantara Kita
Yakinlah Pada Ku
Ku Kan Slalu Ada Untuk Mu
Dan Hanya Pada Mu
Janji Suci Tak Kan Ku Ingkari


hasil nukilan,
penulis senja..

2 comments:

AL-QASSAM said...

Salam perjuangan

miss steady said...

salam perjuangan.. :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome