rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 27 April 2011

POETRY - dibelenggu kisah silam

kisah silam masa lampau
masih terngiang-ngiang di kotak fikiran
aku insan lemah
dari luaran nampak kasar
tp hakikatnya jiwa kecilku
aku merintih sendiri

setiap saat setiap detik
kisah silam memburu hingga sesak nafasku
engkau di sana bahagia
aku di sini sengsara
pandangan matamu mengasyikkan
senyuman mulusmu menenangkan
getaran jiwa ketika mata bertentang mata
ketika senyum berbalas senyum

tanasyin menjadi saksi
dua insan sedang berkasih
dalam diam rindu terpendam
aku dan kau bertukar rasa
mulut terkunci bibir terkelu
hati xkeruan saat pertemuan yang xkita duga..

aku rindu saat itu wahai sayang..
kenapa tiba-tiba hatimu berubah
kehadiran dia merubah jiwamu
pandangan matamu kosong terhadapku
kau tidak punya pendirian
kau ibarat lalang
bila angin bertiup kau xpunya hala tujuan
hanya mengikut setiap gerak geri
tanpa berfikir panjang

wahai lelaki
aku cuba mencari seorang lelaki
hanya untuk melupakanmu
namun aku xboleh
jiwa aku sebu saat aku bersama lelaki lain
bahagiakah kau saat ini??
aku merinduimu di segenap ruang hatiku
hanya kau yang mampu mengembalikan senyumku..

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome