rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 14 May 2011

POETRY - jgn ditangisi pemergian ini


andai hari esok tiada lagi kasih
jgn kau besedih jgn ditangisi pemergianku
restuilah ketiadaanku di sini 
aku kini mendambakan secebis senyuman terakhir
sebelum aku berangkat pergi dr jiwamu
aku menanti secangkir harapan
agar kta kmbali seperti dulu
sayang sekali takdir penentu
engkau dan aku xmungkin bersatu
semadikanlah aku jauh dlm lubuk hatimu
semaikan lah bunga2 kasih di pusara cinta kita
agar cinta kita tidak layu walau taufan menghempas bumi..

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome