rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 10 May 2011

POETRY - kalau aku diberi pilihan

kalau aku diberi pilihan
aku ingin menjadi pokok di belakang rumahmu
supaya aku sentiasa berada di sisi mu
tika susah mahupun senang
agar aku menjadi tempat untuk kau menumpang teduh

kalau aku diberi pilihan aku ingin menjadi bulan
supaya aku boleh menerangi setiap malammu
dan aku ingin kau menjadi bintangku
agar kau menjadi pelindungku
agar kau sentiasa berada dekat denganku
kerana bintang dan bulan tidak boleh dipisahkan..

kalau aku diberi pilihan aku ingin menjadi ombak
dan kau menjadi lautan yang luas
biar ombak ini terbentang di jendela pantaimu
agar kita tidak saling terpisah jauh
agar jiwa ini sentiasa bersatu walau jasad dimamah bumi..

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome