rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 17 May 2011

POETRY - engkau tetap satu dalam kalbu


ku berjalan di jeriji waktu
mengorak langkah mencongak khilaf
aku di sini terdampar sepi
aku rindu gelak tawamu
aku rindu pandangan matamu
aku rindu dgn kemesraanmu
dirimu sehingga kini hilang jejak
aku diburu memori kasih
mendongak ke arah lelangit mendung
mencari kelibatmu tanpa jemu
engkau tetap satu dalam kalbu..

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome