rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 29 June 2011

POETRY - aku bermimpi lagi

aku bermimpi lagi tentang kisah yang sama
jurang itu dalam sehingga aku tersedar dari lenaku
lurah itu tinggi sehingga aku hampir goyah
seolah-olah bakal terpalit satu memori hitam
seakan-akan aku bakal terjatuh ke dalam lembah itu
apa makna mimpi ini sehingga aku menjadi resah
sehingga aku menjadi tak keruan
malam kini tiba lagi
apakah mimpi itu bakal menjelma ke ruang hati
menjadi peneman lenaku sepi

3 comments:

Penyair SenjA said...

semoga mimpi itu segera berlalu...semoga bukan untuk malam ni...bukan juga malam esok...atau malam-malam seterusnya...semoga ya...:)

SheyPull said...

macam sastrawan..

nak tdo bace 4 qul,
surah qursi

and maafkan sm org...
jgn lupe amik wuduk



JOM singgah blog saya nak...Eh!! emial ke hape neiwh? geli i tgok ok!!!

cik hana only said...

penyair senja: i hope so.. takut melaluinya lagi utk hari2 akan datang..

syeypull: hmm mcm sasterawan?? hahhah ok mungkin cik hana xbasuh kaki kot.. tp malam2 itu bkn sehari je tp berhari2 .. :))

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome