rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 12 June 2011

POETRY - temanilah tidurku dengan senyuman


hari-hari bahagia ku kini
bukan utk menjadi kebanggaan hati
tapi sering ditangisi
awan kian mendung
aku sendiri lagi
ini semua dugaan ya aku pasti
bila kau baca tinta terakhirku ini
aku sudah jauh meninggalkanmu
kan ku bawa keping-keping hati
ke pusara yang menanti aku
bukan aku tak rela bersamamu
takdir menentukan
iringilah aku dengan doa kudusmu
temanilah tidurku dengan senyummu
aku pasti bahagia di sana

p/s : kadang2 kte xtahu bile kte akan pergi.. ajal tu datang tanpa kte sedar.. puisi nie xde kena mngena pown dgn kehidupan seseorang.. hnye sekadar nukilan tak berlagu.. cuma simpati pada manusia yg cintanya xkesampaian kerna takdir telah menentukan segalanya sejak azali.. terkadang mereka terpaksa membuat sesuatu yg pasangannya xsuka lantas akan dibenci oleh pasangannya. semua tu sbb mereka takut akan meninggalkan kesan pada pasangannya pabila dia pergi xkembali.. so hargailah cinta dan masa yang ada tu dengan sebaik mungkin agar kita xmenyesal di kemudian hari,..  :))

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome