rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 24 July 2011

kucing aku dah tak ada.. rasa macam mimpi je..

HELL-O everyone.. dah lame x update blog.. buzy, buzy n buzy.. ada news terbaru tantang cik hana.. nk kongsi rasa sedih dgn u all..boleh kan?? actually cik hana dah kehilangan kucing kesayangan.. 18-19-2011, bujal, kucing kesayangan aku yang aku fikir dia akan jadi pengganti sincan, kucing kesayangan aku yg dulunya dah tak ada. Sekarang dia pun dah tak ada. Sifat bujal sama macam sincan. Bulu dia hitam putih tompok-tompok, aktif dia, semuanya sama. Bujal pandai. Bila aku tengah tidur dia pandai kejutkan aku dari tidur. Gigit-gigit tangan aku, kaki aku semata-mata sebab nk suruh bagi dia makan. Dia berak pun pandai cari toilet. Comel kan? Tp dia dah mati. Sedih rasanya. Dua hari sebelum bujal mati, telur, kucing baru aku tu pun mati. Dia ada sembelit. Terseksa hidup dia. Pemergian dia aku tak rasa sangat sebab dia masih baru lagi dengan aku. Kehidupankan? Semua yang hidup pasti akan kembali kepada penciptanya dan aku berharap aku akan berjumpa dgn bujal di sana nanti.. :'(

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome