rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 29 July 2011

masalah di wad yang meyesakkan fikiran.. T.E.N.S.I.O.N !!

penat dgn kerja hari nie.. masa kat wad tadi dalam otak cuma fikir nk balek kampong je. hahah tp keadaan serabut sikit hari nie.. dan satu lagi yang membuatkan aku rasa macam menambahkan lagi rasa serabut ni.. memang cara aku belajar macam ni.. memang cara aku nak dapatkan ilmu macam ni.. so apa masalah dgn kau ni? nampak kurang ajar ke cara aku? kalau aku tak bercakap masa CI aku ajar, kalau aku diam je mcm tunggul kat situ sampai bila nk pandai? pastu bawa mulut ckp aku kurang ajar.. tahulah kau dah graduate jd nurse.. siap ckp "dlu akak belajar tak ada pun ckp macam korang ni. ktorang tunduk je masa CI tengah mengajar".. cara aku tetap cara aku.. kalau dah cara aku mcm nie jgn la nk banding2 kan cara aku dengan cara kau.. itupun jadi isu ke kau nie? CI aku pun tak ada ckp mcm ni kau pulak yang over pehal?tension betul.. terima je lah kan.. memang ini kerja aku.. berkerja kat tempat awam pasti akan ada permasalahan macam nie.. tp kadang2 walaupun kita dah graduate ke dah sampai master ke ape ke tak perlu lah tunjukkan yang kita berada di tempat teratas sedang kan kita semua bermula dari bawah..

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome