rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 7 August 2011

apa yang perlu aku buat..??berilah aku petunjuk.. aku mohon..



aku tak tahu apa yg aku rasa.. aku tak tahu apa yg perlu aq buat.. aku tak tahu sama ada keputusan itu akan membuatkan ada hati yg terguris.. dan aku tak tahu semua nie realiti atau hanya lakonan dunia semata..jiwa aku tiba2 jadi kacau.. minggu depan penentu segala.. apa yg perlu aku buat sedangkan hati ini masih samar2 dalam mencari kata pasti..perlukah aku beri peluang pada yg lain dalam mengenali siapa diri ini yg sebenar?? atau hanya biarkan persoalan itu sepi tanpa jawapannya..jalan yang mana harusku pilih??berilah aku petunjuk YA ALLAH.. aku mohon..

2 comments:

alepridz said...

aminnnn~~

singgah sini yer ^^

cik hana only said...

thnx.. :) keliru dgn perasaan sndri..

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome