rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 1 August 2011

dugaan hari pertama di bulan ramadhan

hari pertama ramadhan.. pastinya meriah dikampung halaman di asahan...tp dugaan tidak pernah lepas dari menguji setiap hamba2NYA .. setiap saat pasti ada hamba yang terpilih utk menjalani dugaanNYA.. dan aku salah seorang dari hambaNYA yang terpilih.. ramadhan yang dinanti rupa-rupanya tak seperti apa yang berada dalam fikiran.. salah aku ke semua ni terjadi?? khilaf aku ke masalah menjadi makin sulit??aku tak pernah minta pown jadi mcm nie..aku minta maaf kalau itu memang salah aku.. sabar hana.. lagi dua tahun je lagi.. kau punya target.. kuatkan azam.. kejar satu matlamat tu ble kau berada di atas nanti..ya aku tahu aku masih banyak perlu belajar tentang kehidupan.. bermula dari bawah.. itu pegangan aku sejak dulu.. dan bila aku punya kekuatan, aku pasti akan bangkit di hari akan datang nanti..INSYAALLAH..dgn restu ILLAHI.. aku pasti hari itu akan muncul tiba satu hari nanti..bersabar dan terus bersabar..

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome