rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 28 August 2011

salam syawal dari cik hana..




ok u all.. firstly, aku nk mintak maaf if aku ada buat salah ke kt korang especially my family, my bff atien, ziela, fierah,shah, biela, my housemate cik mun, cik adha, cik ayu, cik ain, cik kila, azie n kak yaya..huhh penatnye nk menaip.. halalkan makan minum wa erk.. hehhe n pd all my classmate tak kira la kat kolej ke kt sekolah ke kat tadika ke.. hohoho mintak maap ler if aku ada buat korang tersinggung dgn perangai tak semenggah aku nie..hehhe mengaku pown..pada cikgu2, lecturer2.. halalkan ilmu u all ea..n pd u all yg dikenali n yg mengenali diri ini yg pernah menjadi member aku..sori la tak mentioned nama korang.. apa2 pown sori laa yup.. :)

hmm tak lupa jugak pd si tetttt sy KHAIRUL FAIZI.. aduhaii.. sori to say bro wa mintak maap je dulu.. lepas raya buat salah balik.. hehhe yup.. mungkin aku banyak kecik kan hati dia tp bukan salah aku sorang ea kalau aku terkecik kan hati dia ke ape ke.. dia pown ada jugak kecik kan hati aku tanpa sedar.. wahhh nk menang lagi nie..hahha tp aku tak simpan dalam hati pun.. 


tp perkara pertama yg aku nk buat sebelum balik kampung asahan is pergi kubur arwah atuk.. i miss him a lot.. :( pertama kali raya dgn sorang atuk je.. hmm btw azam baru aku lepas naik cuti nie.. aku tak nak main2 lg dh.. nk study betul2.. itu harapan ibu ayah aku.. dan itu harapan arwah atuk.. hmm ok lastly pd geng blogger wa.. sori laa kalau ada hasil tulisan aku sebelum nie buatkan korang terkecik hati ke.. huhu ok la guys.. salam syawal dari cik hana.. ASSALAMUALAIKUM.. 

p/s : semoga syawal kali ini diberkati ALLAH dan semoga ianya lebih bermakna dr yg sebelumnya..korg yg excited nk balik kmpong tu, berhati-hati ketika memandu..jgn main redah je.. peace no war.. ^^,

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome