rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 14 August 2011

terharu sebab kau persembahkan lagu nie utk aku.. :))


terima kasih syg.. terharu la jugak.. lagu nie mendamaikan jiwa, mententeramkan minda.. bila apa yg kau ingin sempurnakan tu sudah cukup meyakinkan aku, pasti jawapan itu akan membahagiakan hati semua org.. aku tunggu alasan kau dan kau tunggu jawapan aku.. pasti penantian itu tidak akan sia-sia.. pasti penantian itu bukan satu penyeksaan bg kita.. perbuatan kau sudah cukup menggambarkan hati kau.. cuma aku masih mahu mendengar dari mulut kau sendiri tentang segala-segalanya dari mula sampai akhirnya.. :))



No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome