rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 11 September 2011

POETRY - aku ingin bebas

Disini telah aku buangkan
segala kenangan silam
yang perit dan pedih
melingkari hati...
Biar ia tenggelam bersama
darah...nanah yang kian
membusuk..
bersarang sekian lama!
Aku ingin bebas...
aku ingin jadi aku...
Bukan kau...
Bukan dia...
Esok....pasti ada
sinar mentari Terang
untukku..



*thnx ps sbb buat kan puisi utk cik hana..ini blog ps >>> penulis senja.. korg singgah la ya kalau nk kenal siapa penulis senja nie.. :D

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome