rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 28 September 2011

aku perlu kau

aku bersuara, gelak tawa aku tak semestinya aku dah lupakan semua perbuatan kau. aku ada perasaan. tapi biarlah segalanya berjalan seperti biasa. aku tak mahu rasa marah ini berterusan cuma aku harap lepas ni tolong jangan ulang kesilapan yang sama. aku beri kau peluang dan aku juga ingin kan ruang untuk congak setiap liku2 yang kita jalani bersama. mungkin ada silap aku yang aku harus baiki dan aku perlukan kau untuk bantu aku perbaiki semuanya.

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome