rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 8 September 2011

fahamilah aku..


kadang2 kita tak perasan yg kita lukakan kan hati dia
kadang2 kita tak perasan sikap kita banyak mengguris perasaan dia
kadang2 kita tak sedar kata2 kita menjadi racun pada hatinya
kadang2 semua tu berlaku tanpa sedar..
kadang2 tanpa kita sedar dia selalu menangis kerana kita
kadang2 kita terlalu leka sampai dia memberontak dalam diam
kadang2 kita tak sedar perbuatan kita selalu menghampakan..
sekarang mengertikah kau apa adanya aku
bila jiwa aku sendiri berdetak tanpa henti
mungkin ya aku tidak tahu menilai erti cinta
tapi bukan aku yang meminta untuk begini..
fahamilah aku dengan diri aku yang saat ini buntu
ini cara aku dan kau membalasnya dengan cara yang sama
tapi apa penyudahnya kalau masing2 membina tembok keegoan
fahamilah aku..
p/s : makan hati =='

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome