rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 2 September 2011

beraya di seremban

dah lama betul tak naik seremban rumah pak ngah, mak ngah.. aduhaiii.. sempatlah td membuai mimpi dalam van sepanjang pulang ke melaka.. hmm kat sana xde yg berubah cuma sepupu aku je yg dah besar panjang..huhu yg tak berubah cuma abg sedara aku laa.. suka nau kacau2 aku.. apa dia ingat aku kanak2 ag ke mcm dlu2?? hahhah aku tak kisah pown laa..aku anggap itu sbg gurau adik beradik..dan kat sana aku amik pengalaman mcm mne kakak sedara aku berdepan dengan bf dia sekeluarga.. wahhh romantiknya.. hahhaha mesti saat itu kak win berdebar.. mak ngah pulak yg nervous.. aku nampak tu.. huhu harap2 diorang menjadi lah.. amin..hmm dan keje aku dgn abg aku tak habis2 bergambar.. snap sana snap sini.. huhu

haa tengok nie. poyo tak abg aku..hehhe
ingat cute ke?? hahha

yg nie sebelum pergi.. mcm terpaksa
je aku senyum tu.. hahha 

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome