rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 3 October 2011

akhirnya terluah juga

terima kasih gemuk.. apa yang aku tahan2 selama ini terluah juga.. perancangan yang hebat sampai berjaya membuatkan aku tak mampu menahan sebak.. kali ini aku pasti yang aku bahagia dengan kau.. dan kau pun tak sangka kan sekasar2 aku akhirnya aku menangis depan kau.. hahhah sekurang-kurangnya kau cuba ubah aku menjadi lebih matang.. tak pe.. aku ingin kan perhubungan kita ada improvement.. kau berubah, aku berubah.. kita sama2 berubah ya sayang.. love never ends.. :)

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome