rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 30 October 2011

aku sayang kau sebab hati kita punya rasa sama

malam nie kau lain sangat. mungkin perasaan aku je kot. tapi cara, suara, bahasa kau berbeza. entah lah. dan hari nie terus terang aku cakap aku tak pernah bosan dengan kau. itu yang kau nak tahu kan? dan aku sayang kau sebab diri kau. sebab hati kau. kau tnya aku apa yang ada pada diri kau? kasih sayang. itu jawapannya. aku sayang kau sebab kau sayang aku. rasa kita sama. kita dah janji untuk terima seadanya. i don't care who u are, where ur from, don't care what u did. as long as u love me. hmm aku tanya jugak soalan yang sama pada kau. dan jawapan kau sama macam jawapan aku. KASIH SAYANG. kau sayang aku sebab diri aku dan apa yang ada pada aku ialah kasih sayang. itu sudah cukup bagi kita kan? aku sayang kau seadanya. sebab hati kita punya rasa yang sama :)

aku sayang dia seadanya :)

1 comment:

Nur Azwa Edora said...

perempuan kalau dah sayang , dia takkan BOSAN lah dear. melainkan kalau lelaki. hurm hati selalu je berubah2.. :') well..semoga hati korang akan sentiasa rasa perasaan yang sama !!! <3

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome