rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 9 October 2011

aku tak faham so tak boleh ke buat aku faham?

ok.. sepatutnya aku faham keadaan dia. mungkin dia banyak masalah. dan mungkin dia fikir yang aku tak pernah faham dia. memang aku tak faham so tak boleh ke buat aku faham? dan sekarang masalah datang lagi. ayu asyik kena desak dengan pakwe dia pasal kereta. ayu pulak asyik desak2 aku suruh aku cakap dengan kau. tapi aku tak sanggup sebab kau banyak masalah kan? dengan asignment MIC kau lagi. dan aku pulak asyik nk ikut kepala aku je. ok aku minta maaf marah2 kau tapi kalau kau cuba fahamkan aku mungkin benda nie tak jadi. hmm maybe tiga hari nie kita jauh kot. kita tak text sebab kau tak ada kredit dan mungkin sebab tu kot aku marah2 mcm nie. sekarang aku dan ayu tersepit antara pakwe dengan kawan.. arghhh.. !

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome