rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 27 October 2011

Cara Untuk Elakkan Diri Dari Di Rogol


tipa nak selamat dari kena rogol


Seorang wanita bernama odah bercerita dengan kawannya bernama peah tentang pengalaman ngeri beliau hampir diperkosa.
odah: “Semalam aku balik dari overtime lalu dekat lorong shorcut belakang kedai, lepas tau ada seorang Bangla mengekori aku macam nak merogol aku”
peah: ” ishh ngerinya…”
… …
odah: “Lepas tu aku tengok dia semacam je,, aku pun lari laju-laju.. dan dia pun kejar. ”
peah: “saspen nih”
odah: “dah kita perempuan mana nak sama dengan tenaga lelaki,kemudian dia dapat mendekati aku”
peah: “pastu ko buat aper supaya selamat?”
odah:”Aku pun terus angkat kain aku…”
peah: “Hah?”
odah: “Tepat jangkaan aku…. dia pun melondehkan seluar dia…”
peah: “Lepas tu ape terjadi?”(tak sabar)
odah: “Seperti teori bodoh, orang yang mengangkat kainnya akan lari lebih laju dari orang yang melondehkan seluar dia….jadi aku selamat…”
peah: …oh.,bijak bijak

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome