rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 23 October 2011

dugaan aku dan dia

tiba2 de msj masuk time dia dah pergi ke UIA. msj yang mengaku dia pada bf aku. aku tak percaya so aku terus bermain tarik tali dengan perempuan tu. at last aku dah dapat detect siapa perempuan tu. "GELABAH". hanya satu keywords aku dah boleh detect siapa kau. perempuan yang sama yang menyebar fitnah pada ain dan BF dia. perempuan yang sama yang mencanang cerita tak betul pasal aku dan ain. perempuan yang sama yang jual number phone aku pada bdk2 dia. bf aku call kau tak angkat. bila aku angkat call dari kau xnak pulak kau cakap. pas tu ckp korang nk bertunang. nampak sangat membohongnya. hmm dalam perhubungan perlu ada kepercayaan kan? aku bukan mcm kau yang terus attact tanpa siasat perkara sebenar. ALHAMDULILLAH, kebenaran berpihak pada kitorang. :)

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome