rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 28 October 2011

jangan dihalang apa yang aku cuba buat

aku tak faham dengan permainan duniawi. pandai cakap org lain tapi diri sendiri sama jugak. dah la. jangan dihalang apa yang aku cuba buat. takut nanti jiwa aku memberontak. lagi parah. tapi sekurang-kurangnya aku tahu apa yang aku buat. sekurang-kurangnya aku tak buat sesuatu yang melanggar syariat ISLAM. tapi satu je yang harus mereka tahu, aku tak kan berundur walau satu langkah pown. aku dah separuh jalan dah dan tak kan pernah berhenti. walau banyak mana pown rintangan, insyaALLAH kalau betul aku ditakdirkan utk dia, rintangan tu tak jadi masalah utk kami..tapi apa pown restu ibu bapa. so nantikan perubahan lepas nie :)

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome