rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 26 October 2011

pipi dah makin kecil? OMG !



haisyy.. banyak betul saya makan hari nie. asal nie cik hana oii? tak kan sebab abg kau ckp pipi kau dah tak mcm dulu ko terus protes sampai mcm nie sekali? abg aku tanya "asal pipi kau nie makin kecik aku tengok? kau tak makan eh kat sana?." dalam hati aku cakap (dia tak tahu aku makan banyak kat kolej tu. tiap2 malam pown makan jugak.) biasalah orang bahagia la katakan. huhu.. lagi satu, aku rasa aku makan banyak tapi aku still maintain mungkin sebab aku tiap2 petang trun stadium exercise kot.. heheh mungkin lah kan.. so lepas nie tolong ea cik hana. maintain kan diri anda. :)
Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome