rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 30 October 2011

tipu -___-

tipulah kalau aku cakap aku tak sayang kau. tipulah kalau aku cakap aku tak rindu kau. aku tengok gambar2 kau masa pergi iptim tadi kat fb kak moon. seronok tengok muka kau hepi je. HAHA walaupown hati aku sendiri hanya ALLAH je tahu. masa kau cakap kau sayang aku, kau rindu aku tapi aku buat macam nak tak nak je. semua sebab aku tak nak kau dapat kesan hati aku yang masa tu hampa dan terkilan. aku nak menipu tapi aku tak pandai tipu. maaf kalau kau terasa dengan sikap dingin aku. tapi aku nak kau tahu aku sayang kau. dan perasaan itu bukan satu pembohongan. MAAF . :(

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome