rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 11 November 2011

kecewa -___-

kalau kau marah aku tak pe, aku faham. kalau aku tak penting tak pe, aku tak kisah. tapi tolonglah jangan buat aku risau. apa yang aku cuba buat untuk kau bukan saje2. semua nie demi sayang aku pada kau. masalah kau masalah aku. tapi aku tak tahu apa yang sedang kau alami. aku kecewa sebab apa yang pernah kau beritahu aku dulu sebelum 15-08-2011 kau tak buktikan dengan cara yang sepatutnya. kecewa ! -___-

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome