rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 17 December 2011

housemate baru~~

hmm macam mana la rupa budak baru pengganti cik ayu tu kan? tak suka la ada budak baru masuk rumah tu. walau apa pown tak akan ada siapa2 yg boleh gantikan ko cik ayu. hmm nak tengok jugak dia boleh tahan ke tidak dgn perangai aku n budak2 rumah aku nie. dah la masing2 dalam rmah tu kuat menganjing. aku nie pulak singa dalam rumah tu. jangan keje asyik nak touching je sudah la. mmg kena pulau la jawabnya kan? hmm jangan dia awal2 lagi dah tunjuk belang. silap hari bulan mintak pindah rumah. ^^

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome