rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 24 January 2012

rindu kamu khairul faizi~~

ya ALLAH dah tak tertanggung dah rasa rindu nie pada dia. dah terlalu menggunung. walaupown dekat tapi rasa rindu tu makin menggila. bersabar hana. :')

Saturday, 21 January 2012

cinta itu memang buta. T_T

Melly Goeslaw - Kembalikan Senyumku [Plus Screen Of Movie "Heart 2 Heart"]


kita ibarat dua titis air

yang bertemu di tengah laut kehidupan


kadang hujan nyaris memisahkan kita

tapi pada cinta kita berpegang


namun kini angin yang lembut

telah datang membawaku


ku berikan mataku

agar kau bisa melihat

bagaimana cinta menjagamu


sampai nanti kita bertemu

sebagai dua bintang di angkasa

Friday, 20 January 2012

masa depan aku sedang menanti. aku tak kan toleh ke belakang lagi. :)

kau cuma kisah silam aku dan masa depan aku sedang menanti aku. selama bertahun2 kau meniti bahagia tanpa aku. selama bertahun2 hidup kau lebih bermakna tanpa aku. selama bertahun2 kesan dari rasa sakit yang pernah kau tinggalkan dalam hidup aku akhirnya lelaki2 kat luar sana menjadi kebencian aku. dan sampai satu tahap dengan kehadiran dia baru aku sedar bahawa semua yang aku buat tu tak kan lama. dan terima kasih pada kau jugak. mungkin tanpa kau, aku tak kan jadi seperti aku yang sekarang nie.

#aku dah ada life aku sendiri. dan terus terang aku tak mengharapkan kehadiran kau sama sedikit pown tak. sebab kau hanya kisah silam. dan aku tak kan toleh ke belakang lagi walaupown beribu org macam kau datang dalam hidup aku. aku tak kan. :)

Thursday, 12 January 2012

rindu ikan pari masak lada

rindu masakan ibu. ibu, asha nak makan ikan pari masak lada. nanti asha balik ibu masakkan ea? ehehe mengemol nak makan sangat dah nie. nyami2. :)

Sunday, 1 January 2012

QUOTES - endless love

Find someone that isn't afraid to admit they miss you.
Someone that knows you're not perfect but treats you as if you are.
Someone who couldn't imagine losing you.
Someone who gives their heart to you completely.
Someone who says I love you and proves it.

Last but not least,
find someone who wouldn't mind waking up to you in the morning,
seeing your wrinkles and grey hair but still falls in love with you all over again.

#i miss u. i need u. every single time. only, only you. :'(

QOUTES - love is ironic

Love is ironic. 
Only when you hurt someone they realise they truly love you. 
We shall always fall in love with the people who break our hearts. 
Love gushes out of the ruptures of a 
broken heart and then sends shivers to the whole of our existence. 

Love has to come out somehow and that is 
usually through pain and hurting. 
A heart which is unwilling to be broken, 
is unable to love. 

Similarly, if you cannot break someone's heart, 
it is a sign that they shall never truly love you
Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome