rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 20 January 2012

masa depan aku sedang menanti. aku tak kan toleh ke belakang lagi. :)

kau cuma kisah silam aku dan masa depan aku sedang menanti aku. selama bertahun2 kau meniti bahagia tanpa aku. selama bertahun2 hidup kau lebih bermakna tanpa aku. selama bertahun2 kesan dari rasa sakit yang pernah kau tinggalkan dalam hidup aku akhirnya lelaki2 kat luar sana menjadi kebencian aku. dan sampai satu tahap dengan kehadiran dia baru aku sedar bahawa semua yang aku buat tu tak kan lama. dan terima kasih pada kau jugak. mungkin tanpa kau, aku tak kan jadi seperti aku yang sekarang nie.

#aku dah ada life aku sendiri. dan terus terang aku tak mengharapkan kehadiran kau sama sedikit pown tak. sebab kau hanya kisah silam. dan aku tak kan toleh ke belakang lagi walaupown beribu org macam kau datang dalam hidup aku. aku tak kan. :)

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome