rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 17 March 2012

semoga berjumpa lagi arai. :')

Friday, 16 March 2012

selamat ulang tahun cinta :')




Assalamualaikum khairul faizi. J
Selamat ulang tahun cinta. Bie dah besar. Semoga kehidupan bie diberkati ALLAH dengan kebahagiaan dunia akhirat. Cinta bie selalu. Kasih kan bie, rindu kan bie seperti selalu. Semoga perhubungan kita berkekalan dan direstui Illahi. Dan semoga bie akan jadi lebih matang untuk kehidupan bie yang akan datang. Apa yang berlaku semalam itu ujian. insyaALLAH kita akan berjumpa dengan dia kat sana nanti. Cuma cepat atau lambat semua itu atas kehendak ALLAH. Bie, org harap kasih org pada awk kekal hingga membawa ke jalan yang diredhaiNYA. Terima kasih utk kasih sayang bie selama ni. :')

pemergianmu sahabat~~

rasa macam sekejap je masa berlalu. kau sahabat. aku memang rapat dengan kau. praktikal sama2. menyakat orang sama2. cuma persahabatan yang terjalin antara kita cuma sementara. mendengar berita tentang kau kena sambar petir. aku rasa mcm semuanya seperti mimpi. sampai aku boleh gelak bila faizi inform aku. kawan jenis apa aku nie kan? pagi tadi bila aku bangun terus teringatkan kau. mimpikah aku? tp sebenarnya aku tak bermimpi. ya ALLAH kuatkan aku. khairul faizi lebih memerlukan aku saat dia sedang bersedih dengan kematian sahabat kami ya ALLAH. kuatkan hati kami dalam menempuh ujian-MU ini. tempatkan dia di kalangan orang beriman. aku halalkan semuanya tentang dia. aku relakan dia pergi mengikut jejak langkah ibu dan ayahnya. mungkin ini corak takdir dia yang engkau tentukan sejak azali. kau tetap satu dalam hati kami arai. :'(

Saturday, 10 March 2012

Sudah Cukup Sudah~~



sudah cukup..cukup sudah
cukup sampai di sini saja
telah berulang kali ku cuba mengalah
ternyata sabarku tak bererti untukmu :')

Friday, 9 March 2012

dissapointed -___-

u are totally different. im dissapointed with you. pulangkan balik dia yg dulu. kau mampu? kau tak mampu kan? sumpahh. aku tak mengharapkan perubahan kau yang mcm nie.
Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome