rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 16 March 2012

pemergianmu sahabat~~

rasa macam sekejap je masa berlalu. kau sahabat. aku memang rapat dengan kau. praktikal sama2. menyakat orang sama2. cuma persahabatan yang terjalin antara kita cuma sementara. mendengar berita tentang kau kena sambar petir. aku rasa mcm semuanya seperti mimpi. sampai aku boleh gelak bila faizi inform aku. kawan jenis apa aku nie kan? pagi tadi bila aku bangun terus teringatkan kau. mimpikah aku? tp sebenarnya aku tak bermimpi. ya ALLAH kuatkan aku. khairul faizi lebih memerlukan aku saat dia sedang bersedih dengan kematian sahabat kami ya ALLAH. kuatkan hati kami dalam menempuh ujian-MU ini. tempatkan dia di kalangan orang beriman. aku halalkan semuanya tentang dia. aku relakan dia pergi mengikut jejak langkah ibu dan ayahnya. mungkin ini corak takdir dia yang engkau tentukan sejak azali. kau tetap satu dalam hati kami arai. :'(

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome