rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 21 April 2012

POETRY - kerana EGO

siapa kata ego tak boleh diruntuhkan?
siapa kata ego akan selalu menguasai?
siapa kata ego akan selalu menang?

EGO itu bukan selama-lamanya kekal
ego itu bukan selama-lamanya yang teratas
ego itu hanya bersifat sementara

hari ini kau menangkan ego kau
hari ini kerana ego kau
kasih sayang kau campakkan ke jurang dalam

aku pun punya ego
cuma aku bukan manusia yang selalu ingin menang
aku bukan manusia yang taksub dengan keegoan
hari ini detik ini saat ini kau kalah
kalah dengan kasih sayang aku

engkau teruskan dengan permainan kau
dan aku hanya mengikut rentak kau
sampai bila aku akan terus menunggu
tunggu ego kau tunduk dengan kasih sayang aku

cuma pesan aku
kerana ego itu kau akan hilang cinta kau
cinta yang hilang dari dunia kau
dunia kau yang cuma sementara

dan jangan disesalkan
bila satu hari nanti cinta kau tiada lagi
kerana hidup ini cuma sementara
esok lusa belum tentu aku masih ada

#assalamualaikum.

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome