rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 28 May 2012

ALHAMDULILLAH tiada sebarang penyakit. terima kasih ALLAH. ^^,

seronok jugak jenjalan ngan cik mon nie. makcik nie jiran aku. haa dia melayan kerenah aku. pergi simen gigi. pergi check if aku ada sebarang disease ke. pergi check mata aku nie. haha semua aku check hari ini. dari hujung rambut sampai hujung kaki. ALHAMDULILLAH aku sihat tiada sebarang penyakit cuma aku pening kepala sebab stress je kot. so doktor juz bg aku ubat angin krim dengan analgesik. kena amik PRN la (bila perlu). hmm pergi check pulak mata nie. mana twu kot2 rabun nie makin teruk sebab sebelum nie pernah jugak check tp sikit je. hmm kakak dekat kedai cermin mata tu cakap rabun silau sebelah mata je. dan ada rabun jauh 50 la. kakak tu sarankan nak pakai cermin mata boleh tak nak pakai pown tak apa. tapi sebenarnya aku segan la sebab dengan semua org dia nak perkenalkan aku nie sebagai misi atau nama lain dia nurse. haa kat klinik gigi, kat kedai cermin mata, kat kedai nyonya masa dia beli barang pown dia nak perkenalkan aku nie misi. segannya. tapi tak apa la. yang pnting seronok sebab segala kemusykilan aku selama nie dah terjawab. aku sihat. yeayy ! terima kasih ALLAH.. ^^

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome