rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 25 June 2012

DK 2 /10 in memorise. hang out before leave :')

hye beb. hari ini baru aku rasa kebebasan yg sbnr. keluar smpai mlm dgn housemate2 aku. hmm dulu berempat. skrg berdua je tinggal. cik ayu dengan cik mun dah merantau kat nogori org dah. cik ayu dah sem 2 dkt sg buluh, cik mun pulak dkt kelantan baru dpt kkm nie ha. dah tak ada kawan nak bawak gosip lg. tapi hari ini rasa mcm enjoy gle. dgn perangai nganjeng masing2 tak pernah berubah dari dlu sampai skrg.

cik ayu. see?? dia sgt berbeza dlu dan skrg.
dia dah kurus. so jeles. haha

cik adha. amboi muncung sedepa naa. ^^

sweetnya kan? dia nie je satu2 yg boleh bergosip dgn aku dr A to Z.
cik mun nie tak lama lg jadi org kelantan.
jgn kau balek ckp kelantan. mmg kena pelangkung ngan mak kau
dengan aku2 sekali pelangkung kau. :D

cik adha, cik ayu, cik mun. dorg nie ada satu perangai
yg pelik. kaki nganjeng smpai bt org tersenyum sorang2. hahahhaha 

gmbr2 yg gelap mintak cahaya nie diambil dkt
kampung portugis. :)

kami berempat kawan yg gler2. kalau dah gelak sama2
tak pandang kiri kanan. lantak la apa yg dorg nak fikir.
ktorg kaki nganjeng no 1 tw. :D

dan ini aku. tetap simple simple dan simple.
macam yg DIA ckp.
"simple life is better". :')

nursing DK 2/10 tetap dalam ingatan. :')

lepas nie DK 2/10 dah tak sama mcm dlu. lepas sorang2 pergi. serius hampa + terkilan + sedih weyh. walaupun jumlah makin berkurang tapi ktorang tetap group yg paling besar yg bila ktorang bersatu mampu gegarkan pnduduk KUIM tu. bukan sbb ramai tp sbb semangat ktorang. i love them too much. :')

#dan korang cik ayu, cik mun, fara, alyn, kak jid, ejah, manja, dee, azie, dan cpe lg erk? dah tak ingat dah. huhu gud luck ok korang2 bekas student group DK 2 /10 nie. insyALLAH jmpe akan dtg nt tw. dan arai. sumpah aku rindu kau. semoga kau tenang kat sana ea beb. doa aku mengiringimu sahabat. :'(

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome