rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 25 June 2012

i miss the moment ♥

time nie sem 2. belum couple lg time nie.
tp time nie la tengah hangat dgn plan cintan olok2. haha

cinta coklat. pose sebijik je muka masing2 kan. haha :D

haa tu dia. berbaju purple. :p

haa yg ini kelas time hari jumaat. baju purple.
sepadan tak ?? :P

haha romantik tak? berbunga bagai. time nie
keluar dgn housemate dgn pantai apa entah aku tak tahu.
tapi masa nie baru balek dari mandi gunung.

 
aku rindu budak nie. gmbr nie di send ke aku
sbb nak lepas rndu punya pasal.
yela mana taknya. dia ada kat segamat 2 weeks
sbb praktikal time. haha

haa twu tak dgn aku berjubah nie aku kat mana?
aku dekat PD ler. aku berjubah sbb dr KUIM. haha
serius aku rndu gler dgn time2 nie. sebab dekat sini la
aku dengan dia masing2 mengukir janji. :')

tapi semua tu berlalu dengan pantas. penat aku kejar, mencari2 mana perginya mentari. rupanya ALLAH nak bg aku hujan supaya aku belajar bangkit dari pengalaman. cinta, andai aku tahu ini yg akan terjadi. tak kan aku mntak kau berlaku jujur. andai ini yg terjadi, pasti kau juga turut menyesal kenapa semua ini tidak berlaku sebelum kita sama2 berjanji kat PD dlu. cinta, andai kau baca nukilan ini, aku sedang dalam keadaan keliru. maafkanlah kerana aku tidak ada di saat kau perlu. andai aku tidak menghubungi kau, bukanlah aku sedang melupakan kau, bukanlah aku sengaja tidak mempedulikan tapi aku sedang cuba memperbaiki kekurangan diri, aku sedang memulihkan hati aku sendiri.

cinta, twu tak kenapa aku kata aku percaya pada cinta? sebab ALLAH yg beri kita rasa. walaupown aku pernah gagal dalam bercinta dulu, tapi aku bangkit utk terus percaya bila kau hadir dalam hidup aku. maafkanlah andai aku tak menjadi yg terbaik sepanjang 10 bulan 1 mgu 2 hari nie. kau lelaki terhebat yg pernah aku jumpa. sebab kau tahan dengan perangai perempuan ini. kau mungkin bukan yg pertama tp insyALLAH kaulah yg terakhir. itu harapan aku sejak kau berjaya hadirkan rasa cinta dalam hati aku walaupun kau tahu saat itu hati aku masih ragu2 dengan kau.

#percaya atau tak tapi semakin aku cuba membenci semakin kuat perasaan rindu. kau kata aku hidup penuh dendam. bukan, tapi aku sedang melatih diri menahan rasa amarah. cuma aku keseorangan tanpa dorongan. mngkin sebab tu aku tak mampu walaupun aku sedang cuba yg terbaik. 50 day left. aku rindu dengan kau. aku terlalu perlukan sebagai pelengkap pada kekurangan diri. maafkanlah kerana aku bukan kekasih yg sempurna utk kau. aku hargai setiap kemanisan cinta ini walaupun manis yg cuma sementara. salam kasih, cinta. T_T

♥ sooner or later, u will know my heart only for u. only u know the smile was only fake ♥

1 comment:

Anonymous said...

aahh.. ni semua poyo... menggelabah lebih...

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome