rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 28 June 2012

mampukah aku? masih adakah ruang untuk menggapai bahagia? T_T

bukan aku mengharap hujan akan berhenti. cukup sekadar pelangi hadir dalam hati ini walaupun sesaat. bukan aku mengharap sang bintang akan menerangi. cukup sekadar bulan dtg mengisi kekosongan malam. sampai bila harus menahan rasa. boleh tak aku nak mulakan semuanya dari awal? tapi mcm mana. perempuan mcm aku nie terlalu banyak khilaf. terlalu banyak sehingga aku rasa aku tak layak utk sesiapa termasuk kau.

mampukah aku? masih adakah episod cinta dalam hidup ini yg epilognya "hepi ending" ?? tak lama lagi nak LJM. aku nak berjaya sama2 dgn kau. di mana aku wish kat kau sbb kau berjaya buktikan pada ibu dan ayah kau yg kau mampu lakukan. di mana kau dgn aku memerlukan antara satu sama lain utk meraikan kegembiraan sama2.  kau nak berubah. aku nak berubah. cuma jln yg kita ambil selalu tak kena pd situasi. masih adakah ruang dalam hati kau utk perempuan seperti aku? masih adakah peluang untuk diri ini mencipta bahagia sendiri?

cinta, seandainya kau baca titipan ini, bukanlah aku mengharapkan simpati. yg aku harapkan cuma kita mulakan kisah cerita kita dari awal. boleh tak kau tunaikan permintaan itu? aku takut permintaan itu permintaan yg terakhir. aku akan lupakan kisah pahit yg pernah terukir dalam hidup ini walaupun hakikatnya aku tak mampu. sebab tu aku berharap kaulah lelaki itu. menjadi peneman utk aku melupakan meskipun pahit.

kekasih, sepanjang perhubungan kita banyak sgt manis dr pahit. tp kenapa manis itu hanya sementara. skrg aku faham. klu bkn kerana pahit itu, pasti kita tak akan mendapat kekuatan kita balik utk kita bangkit. aku berharap kaulah lelaki yg terakhir yg akan sentuh hati ini. selepas kau tiada lagi yg lain meskipun saat itu aku bukan dgn kau lagi. cinta ini utk kau. dan aku berharap sehingga ke jannatul firdaus. salam rindu utkmu, cinta. T_T

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome