rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 26 June 2012

mungkinkah. beri aku satu jawapan pasti.

sesuatu yg aneh bersarang di hati. semakin jauh jauh jauh dan jauh dari realiti kehidupan yg sebenar. semakin kosong kosong kosong dan kosong. hambar rasa hati. hambar hambar dan hambar. kenapa? boleh tak bg aku satu jawapan yg pasti? dan aku terus dibelenggu kekeliruan. aduhh. mungkinkah aku akan terus begini dgn cara aku. cara aku yg seolah hidup tanpa hati dan perasaan. seolah-olah hati aku mati. mungkinkah aku sememangnya tiada rasa. bg aku jawapan kerana aku tidak sanggup berdepan dengan kenyataan yg menyakitkan. i hate this feeling ! :/

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome