rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 23 June 2012

tersenyum sendiri memikirkanmu. :')

ya. aku tersenyum sndiri bila memikirkan kau. memikirkan gelagat kau. bila aku marah, aku teringat setiap kata2 kau pada aku, setiap kebaikan kau pada aku. terus aku tak jadi marah. bila aku rindu, aku baca balik msj2 lama. aku tngok gmbar2 kau. terus aku teringat kenangan kita masa kat PD. terus aku tersenyum sendiri. ya ALLAH. rindunya pada dia. tapi kenapa aku rasa berlainan sejak akhir2 nie? kenapa aku rasa sesuatu yg ganjil? aku teringat. dulu kau tidak pernah jenuh mengambil hati aku di saat aku tidak kenal erti cinta. kau tidak pernah jemu memberi rasa dan kebahagiaan dalam hati ini walaupun tika itu kau tahu aku tiada rasa. aku cinta aku rindu aku perlu. jgn hilangkan kepercayaan cinta kita kerana aku takut aku berpaling dan tidak menoleh lagi. tinggal 53 hari saja lagi. aku pegang pada janji. maaf kerana rasa ini aku tak mampu tahan. salam kasih, cinta. T_T

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome