rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 11 July 2012

MHS fakulti. sweet 3 days ♥

siapa cakap aku tak mampu conduct budak group aku dengan baik? siapa cakap aku garang2 takut nanti dorang cakap belakang2? sepanjang 3 hari tu aku dapat feedback yg baik dari junior2. sampai group aku dapat tempat kedua. dorang cakap aku garang sampai takut nak bercakap dengan aku. tapi dorang cakap aku yg paling sporting. siap tunjuk demo berdangdut depan dorang. dan dorang cakap aku yg paling comel. hahaha malu je. tapi bagus budak2 aku. sekurang2 nya dorang tak hampakan aku.

junior2 aku. dorang tak pernah sikit pown tinggi suara dengan aku.

ini hasil dari kerjasama dorang. :)

peace :)

dorang kena denda. tapi thnx jugak pada dorang sebab
sanggup nangis utk aku. :')

boleh nampakkan kesungguhan dorang nak siapkan
LDK nie. :)

adik junior aku sempat nak snap gambar aku dengan si gemuk nie.
konon2 nak buat kenangan. haha :P

time nie dia nyanyikan lagu kau ilhamku utk aku
time abg Q main gitar.
i love him i love him i love him. ♥ ♥ ♥

#hari terakhir MHS mcm2 yg jadi. thnx buah hati. sampai sekarang aku masih teringat2. mungkin aku tak akan lupakan kot. :P

2 comments:

Siti Nur Idayu said...

amboi2 berdangdut ko yer hana..ele dalam bilik ko pon suke berdandut jugak..hahahahahahah/...

cik hana only said...

hahahha mana ada la yank. mana ada suka berdangdut. kantoi sudah. haha :P

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome