rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 28 September 2012

makan hati keras hati pencuri hati pembunuh hati (!)

keras hati dengan makan hati dua perkara yang berbeza. pencuri hati dengan pembunuh hati dua perkara yang berbeza.pada kau si pembunuh hati, jangan jadi mcm biskut. kejap datang kejap hilang. perkara pertama yang aku nak tanya bukan kenapa kau buat aku mcm nie. bukan itu. tapi aku nak tanya kau rindu aku tak? tapi lidah aku kelu. yela aku siapa je bagi kau nak tanya soalan2 macam tu. dah tak sama macam dulu. kau dah berubah aku apatah lagi. sakit bila kau biarkan aku seorang diri congak silap aku apa. kau biarkan aku sorang diri gali balik apa yang paling berharga dalam diri aku yg dah pown hilang. salah aku ke bila semua nie jadi? salah aku ke bila munculnya dingin dalam hati? salah aku? aku tak salah kan kau. aku tak salahkan takdir. aku dah mula nak beritahu kawan2 kita tentang kita. biar dorang tahu kisah kita dah berakhir. aku bosan hidup dengan pura2. senyuman yang terukir semuanya palsu. aku pasti kau cari aku tapi itu cuma sekejap je. lepas tu hilang balik. dan macam biasa aku sorang2 gali semuanya tanpa kau. hebat kan aku? aku sedang berseronok dengan permainan kau. wish me luck. (!)



No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome