rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 18 September 2012

POETRY - seperti atas angin~~

aku bertanya pada hati yang beku
semakin lama aku pendam
semakin sukar untuk aku bernafas
penat, lelah mencari apa yang kurang dalam diri
penat melakonkan watak atas pentas yang kau cipta

aku seperti atas angin
tertanya-tanya siapa aku
ternanti-nanti apa permainan kau yang seterusnya
aku boleh nampak bahagia kau kini
hilang jejak aku tapi kau tetap teruskan langkah

#aku penat nak jawab soalan orang. dorang fikir semua tentang kau aku tahu. aku pretend mcm semuanya ok. tapi hakikatnya apa? memang banyak benda yang aku pendam. kalau boleh malam nie aku nak beritahu semua tu pada kau. tapi aku tak nak kacau kau sebab kau sibuk dengan mcm2 kat KL tu kan. see? orang tanya aku kau buat apa pergi sana? aku nak jawab apa? pandai kan lakonan aku untuk tutup mata dorang, mulut dorang dan pretend kita sebenarnya ok. ucapkan tahniah pada aku sebab aku berjaya lakonkan watak aku atas pentas dunia yang kau cipta dengan berjaya. assalamualaikum.

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome