rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 17 September 2012

warkah untuk kekasih. :)

assalamualaikum sayang. ada sesuatu yang aku perlu beritahu kau. soal hati. hati yang beku sejak beberapa detik yang berlalu. betapa aku rindu tapi yang hanya mampu aku lakukan adalah mengingatimu dalam setiap doaku. itu bukti betapa aku merindui kau. sedar atau tak. aku seperti atas angin. jika kau fahami apa yang aku cuba sampai kan, kau sendiri akan mengerti. kekasih hati. ya. itu status yang kau beri ketika kita lupa tentang siapa kita atas muka bumi nie. sekarang bila kita dah sedar dari sedative yang mewujudkan fantasi dan mimpi, masing2 seperti lupa apa yang kita ucapkan ketika kita lalai dalam mengikut rentak hati. bisikan cinta seperti pergi di bawa angin lalu. aku perlukan kau untuk aku gali balik apa yang hilang dalam hati. ini permainan dunia. bukan rentak takdir. tapi bila aku fikir aku perlukan kau tapi siapa aku? hilang dalam ramai. aku gagal pertahankan benda yang paling aku sayang hanya kerana permainan dunia. kerana aku sedar siapa aku, aku perlahan2 pergi. dengan perlahan-lahan sehingga kau sendiri tak akan sedar dengan pemergianku. kau. hadirlah di sini hanya untuk beberapa detik. agar aku dapat kekuatan aku semula.

#warkah ini daripada kaum hawa yang terlalu merindui kekasih hatinya. disampaikan melalui blog ini supaya perasaan hatinya tenang walaupown sekejap. bila kau baca nota hati nie, mungkin dia tiada lagi dalam dunia kau. mungkin itu yang kau mahukan. assalamualaikum. :)

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome