rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 25 October 2012

ALLAH lindungi mereka2 yang aku sayang. insyALLAH ;)

ya ALLAH, lindungi mereka2 yang aku sayang. sejahterakanlah ke atas mereka dunia akhirat. pelihara mereka di mana sahaja mereka berada. permudahkanlah urusan kami. AMIN YA RABB. :')

ibu dan ayah. tanpa mereka mungkin aku tiada
sehingga di mana aku berdiri sekarang. i love them
more than i love my life.

my siblings. walaupown selalu bergaduh tapi
demi dorang jugak aku bangkit sehingga hari ini. :')

sahabat sejati aku. pahit manis suka duka
segala-galanya tentang aku dia tahu.
from A to Z

cuba scroll ke bawah pulak.



|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|



tadaaa..

yang ini siapa? cuba teka. iye dia hamba ALLAH
yang aku sendiri tak tahu kenapa
tiba2 nak post gambar dia sekali. sibuk je kan? =..="
sebab dia mngkin tergolong dalam tajuk entri kali ini.
*mulut berkata lain, hati berbicara lain*


No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome