rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 7 October 2012

asha tunggu dia. tetap tunggu sehingga tiba waktunya nanti ;)

ibu nie. memang kitorang dah tak ada apa2. tapi kalau ada orang lain yang masuk minang cakap je yang buruk2 pasal asha. cakap asha tak mandai masak ke apa ke. sebab asha sedang menunggu seseorang dengan janji2 dia. sehingga dia berjumpa dengan orang lain yang mampu jaga dia dengan baik. asha nak dia belajar tanggungjawab dengan perasaan asha,, belajar tanggungjawab dengan janji2 dia, belajar tanggungjawab dengan apa yang ada dalam diri asha sebab ada sesuatu yang dah hilang dalam diri ini kerana dia. asha cinta dia kerana ALLAH. dan seandainya dia dah jumpa dengan perempuan yang lebih baik dari asha, barulah ibu pertemukan asha dengan mana2 lelaki pown. satu asha nak beritahu bukan senang nak ubah perasaan sayang nie. nak2 dia dah janji dia nak kahwin dengan asha. ALLAH saksi. ALLAH mendengar semua janji2 dia pada asha ibu. dan janji asha pada dia. asha tunggu dia dengan pinangan dia pada asha. asha tetap tunggu sampai tiba waktunya nanti. dia sedang cari kerjaya dia dulu. asha tak halang. asha berpegang pada janji. asha tetap tunggu. dalam kehidupan tiada istilah layak atau tak layak kan? ALLAH saksi. sungguh perasaan ini suci. ;)

#pada kau pembunuh hati, kau tengok lah apa kau dah buat dengan aku. banyak beban yang aku tanggung. dekat kolej, kawan2 kita, family aku lagi. banyak persoalan2 yang menyakitkan sayang. kau pulak kat sana? rilex je kan? sebab kau tak ada kawan2 kau yang tahu tentang kita. family kau memang tahu. tapi diorang ada tanya ke? macam tak je. aku yang tanggung sorang2. penat sayang penat. :(


No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome