rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 1 October 2012

merindu pada yang tiada :')

merinduimu sayang setiap saat. setiap kali aku sakit mesti aku teringatkan kau. benci hanya di bibir. siapa yang kau kata lelaki yang mampu bahagiakan aku kalau hanya kau je yang aku harapkan? siapa lelaki yang kau kata dapat sehidup semati dengan aku kalau kau je yang aku perlukan? cinta tak boleh dipaksa. betapa banyak benci aku pada kau pown hati aku tetap sayang. kalau aku tahu sakitnya cinta, aku tak terima kau dulu dalam hidup aku. aku tak pernah menyesal cintakan kau. cuma yang aku kesalkan perjalanan kisah kita tak seperti yang aku harapkan. aku rindu kau bodoh. aku rindu kau mcm dulu. kau je lelaki tahu selok belok aku dari A sampai Z. macam mana kau boleh terfikir aku akan dapat lelaki yang lebih baik dari kau? hidup jangan terlalu pentingkan diri sendiri boleh? aku yakin belum ada siapa2 yang boleh terima aku seadanya mcm kau terima aku. kau tu 2 in 1sayang. kau kawan baik aku. kau kekasih hati aku. bila aku tersilap sikit kau yang betulkan. kau yang selalu bagi aku semangat. kau je yang selalu bg aku nasihat. mcm mana kau boleh terfikir aku akan bahagia tanpa kau? aku tak pernah lupa janji2 aku pada kau. mcm mana pulak dengan kau? masih ingat tak janji2 kau pada aku? aku rindu belaian kau. sumpah malam nie aku perlukan kau sayang. merindui kau walaupun itu semua hanya mimpi aku. semalam malam kekasih gelap. :')

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome