rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 15 October 2012

sakit itu ujian kan? :)

bersyukurlah sebab hanya kemalangan kecil je. tak nak la sampai jumpa major kan. paling teruk pown tangan kena potong. hee yup. tangan makin membengkak menunjukkan tanda2 inflamasi. sakit hanya ALLAH yang tahu. dan tentang AS-SYIFA'. aku memang nak sangat pergi dengan keadaan kaki aku yang makin lebam sana lebam sini. tapi tak ada siapa yang boleh bawak aku. aku hanya ingin mencuba kan. sakit ini kan ujian ALLAH. kalau ibu dengan ayah tahu mesti dorang risau. harap2 keadaan macam nie tak ada lagi. dan tangan aku pown semoga cepat2 sihat dari bakteria yang makin membiak. ouchh. sakit tau. suruh sapu ubat takut. jumpa major pown takut. nama je nurse. selamat malam semua orang :')

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome