rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 31 October 2012

setiap orang berhak.

ya. setiap manusia boleh berubah. syurga atau neraka. dosa atau pahala. itu semua bukan urusan kita. yang dekat atas sana. itu urusan DIA. kita hanya pelaku. setiap orang boleh berubah. ada hak untuk berubah dan ada hak untuk diberi peluang kedua ketiga atau seterusnya. tapi kenapa bila peluang itu kita dapat, tak pernah untuk kita hargai? setelah kita hilang peluang tu kenapa baru ada penyesalan? untuk aku. masih ada tak peluang kedua untuk aku tebus silap aku? kesilapan yang mampu meragut nyawa sendiri. aku hampir2 kecundang waktu itu.  tapi ALLAH beri peluang pada aku. dia beri aku nafas baru utk aku corakkan langkah baru. ALHAMDULILLAH. :')

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome