rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 25 October 2012

wahai bakal adamku ^^



wahai adamku, wahai bakal suamiku
bimbinglah aku menjadi wanita semulia hawa untuk adamnya
jadikan aku wanita penghuni syurga untuk mendampingi kekasih halalnya
izinkan aku menuntunmu bersama2 menuju ke jannatul firadaus
carikanlah aku sinar untuk aku temui jalan yang pasti

aku hawa yang perlu dibimbing
aku kekasih yang ingin dicintai hingga ke syurga
aku bakal jodohmu yang ingin dilindungi
walau siapa bakal jodoh yang telah ditetapkan ALLAH di Luh Makhfuz untukku
aku belajar MEMBERI dan MENERIMA

#cintailah aku kasihilah aku bimbinglah aku lindungilah aku kerana aku kaum yang lemah. walau siapa pown kau dari kisah silam kau, aku tiada hak untuk menghukum dan jangan menilai aku dari kisah silamku. dari situ kita belajar memberi dan menerima. ALLAH, aku cinta dia. ALLAH, aku akan terima dia, ALLAH aku ingin menjadi yang halal untuk dia walau siapa dia dari kisah silam dia kerana aku tahu aku tidak sempurna. aku tunggu kau wahai bakal imamku. dan untuk kau kapital K, hanya doa mengiringi semoga kau dilindungi ALLAH dunia akhirat. :)

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome