rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 23 November 2012

kawan vs lawan~~

Assalamualaikum w.b.t
kawan makan kawan itu perkara biasa. tapi tidak bagi aku. siapa sangka kawan yang rapat dengan aku boleh mengata aku belakang2. sumpah. masa aku dengar dari mulut orang lain. aku menangis. mungkin sebab ini kali pertama jadi dekat aku. kawan yang biasa mungkin aku dah biasa. tapi situasi macam nie? tak.

iri hati. mungkin.
sebabnya time aku rehat lama sikit ada mulut yang mengata.
tapi time diorang rehat lama aku sikit pown tak kisah.
diorang boleh cakap aku tak buat kerja.
tapi diorang tak tahu time diorang rehat, aku buzy manjang.
diorang tak nampak. dan diorang hanya tahu judge judge judge.

"entah siapa yang lantik dia jadi ketua rumah".
terima kasih ea.
tak sangka. sumpah tak sangka.
aku pown tak nak jadi ketua rumah kat segamat nie.
aku terasa gila dengan kau.
orang lain pown tak sangka. sebab kita memang rapat.
kawan memulau. kawan berjimba.

nampak tak situasi sebenar?
time ktorang sibuk buat kerja korang boleh melepak kat bilik treatment.
aku sikit pown tak amik port.
tpi hal aku kejap je dah jadi bahan ngumpat.

dah lah. malas nak tambah dosa aku cakap hal kawan aku sendiri.
terima kasih ALLAH sebab bagi petunjuk dekat aku. sekarang baru aku nampak.
k lah. assalamualaikum. T_T

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome