rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 17 November 2012

menipu untuk menutup salah org lain..

ya. adik aku tak faham apa2 walaupown dah nak masuk 8 tahun.
"kak sanah, kak sanah. kenapa kak sanah tingalkan abg K......? kak sanah dah tak suka dia lagi ke?"
aku terdiam kejap. ya. dia tak faham apa2. biarlah dia fikir mcm tu dari dia fikir sebaliknya.
dia tak faham situasi ditinggalkan dan meninggalkan.
dan adik perempuan aku pown tak tahu.

yg dia tahu aku dan lelaki itu akan teruskan hbungan ini
selepas masing2 dah ada kerjaya.
dia yg suruh aku reply chat tu smlm.
kalau dia tak ada. mmg aku tak akan reply.
tapi yeke? adakah ego akan menguasai segalanya?
yg pasti...
hati bergetar. jantung berdegup kencang
bila tiba2 nama kau keluar dekat IM FB.

mulut ini dah banyak sangat menipu.
ALLAH maafkan aku.
aku menipu untuk menutup kesalahan orang lain.
biarlah di mata diorang aku yang bersalah.
maaf atas penipuan yang tak disengajakan ini. :')

#assalamualaikum. selamat pagi si kacak dan si cantik semua. ;)

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome